مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 10:202021-11-18سياسي

تهیه بانک اطلاعاتی از محرومیت های عشایر لرستان


فرمانده بسیج ناحیه عشایری لرستان از اجرای 30 برنامه توسط این ستاد در هفته بسیج خبر داد و گفت: بانک اطلاعاتی قوی از محرومیت های عشایر استان تهیه می شود.

- سیاوش رستمی در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهارکرد: فضای فعلی تقابل دو تفکر استکباری و اسلام ناب محمدی است که در راس تفکر اسلام ناب رهبری انقلاب اسلامی ایران قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران از مهم ترین انقلاب هایی است که بر دو بال الهی بودن و مردمی بودن استوار است، افزود: انقلاب های عربی که پیش آمد نتوانستند ده سال بمانند اما انقلاب اسلامی ایران به لطف خدا و رهبری حکیمانه امامین انقلاب با اقتدار پیش می برد کمااینکه بسیج زاییده تفکر ایشان است.

رستمی با اشاره به اینکه 40 سال اول را با موفقیت طی کردیم و گام دوم انقلاب آغاز شده است، افزود: این انقلاب رویش هایی داشت که نمونه آن حججی ها بود این در حالی است که هر جا گفتمان بسیج شکل گرفت، موفق بودیم.

فرمانده بسیج ناحیه عشایری لرستان با اشاره به اینکه در هفته بسیج 30 برنامه توسط ناحیه عشایری استان اجرا می شود که که از طریق ستاد ناحیه به حوزه های عشایری اعلام شده است، گفت: دیدار با خانواده های شهدای عشایری در دستور کار است این در حالی است که برنامه ای از دو ماه بیش قرارگاه معنویت و سلامت ناحیه عشایری با هدف دیدار با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه بانک اطلاعاتی از محرومیت های عشایر لرستان

تهیه بانک اطلاعاتی از محرومیت های عشایر لرستان