مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 10:052021-11-18سياسي

صدور دستورات ویژه قضایی به منظور تسریع در اسکان و جبران خسارت زلزله زدگان هرمزگان


رییس کل دادگستری استان هرمزگان در بازدید از مناطق زلزله زده شهر فین ضمن بررسی وضعیت امدادرسانی، دستورات ویژه ای به منظور تسریع در اسکان و جبران خسارت زلزله زدگان صادر کرد.

- ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری استان هرمزگان در بازدید از مناطق زلزله زده شهر فین ضمن بررسی وضعیت امدادرسانی، دستورات ویژه ای به منظور تسریع در اسکان و جبران خسارت زلزله زدگان صادر کرد.

علی صالحی صبح امروز (27 آبان ماه) در بازدید از مناطق زلزله زده شهر فین و روستاهای مجاور آن ، ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان، از نزدیک میزان خسارات و نحوه خدمات رسانی به مردم را مورد ارزیابی قرار داد و دستورات ویژه ای به منظور تسریع در امدادرسانی، جبران خسارت زلزله زدگان و همچنین تسهیل در استقرار و اسکان موقت آنها صادر کرد.

رییس شورای قضایی استان هرمزگان در ادامه با اشاره به تأکیدات رییس قوه قضاییه مبنی بر لزوم رسیدگی فوری به مشکلات مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در برخی از مناطق زلزله زده مردم در خصوص عدالت در توزیع امکانات، خصوصاً نحوه توزیع چادر و اقلام رفاهی گلایه هایی داشتند که در این خصوص با توجه به وقوع پس لرزه های مکرر و سردی هوا به مسئولان مربوطه تأکید شد فوراً تمهیدات لازم را جهت توزیع عادلانه چادر و فراهم کردن امکان تغذیه با غذای گرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور دستورات ویژه قضایی به منظور تسریع در اسکان و جبران خسارت زلزله زدگان هرمزگان

صدور دستورات ویژه قضایی به منظور تسریع در اسکان و جبران خسارت زلزله زدگان هرمزگان