مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 10:052021-11-18سياسي

اهدای هزار و 243 جلد کتاب به کتابخانه فاطمی طی یک ماه


در مهرماه سال جاری، هزار و 243 جلد کتاب از سوی مؤلفان، ناشران و علما به کتابخانه اهدا شده که از این تعداد یک نسخه خطی، - محمد عباسی یزدی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در مهرماه 1400 تعداد هزار و 243 جلد کتاب به کتابخانه آستان مقدس فاطمی اهدا شده که از این تعداد یک نسخه خطی، سه جلد کتاب چاپ سنگی و 20 جلد به زبان های غیر فارسی بوده است.

وی افزود: برخی از کتب اهدایی از سوی مؤلفان و ناشران اهدا شده که در این زمینه می توان به آیت الله سید محسن خرازی، عطیه سادات صابری، قدسیه شیخ زاده، محمدعلی باقی، مشکور کاظم العوادی، انتشارات انصاریان، دبیرخانه کنگره گرامی داشت شهید آیت الله اشرفی اصفهانی و مرکز نشر آثار مرحوم آیت الله حاج شیخ محمدعلی اسماعیل پور قمشه ای قمی اشاره کرد.

مدیر کتابخانه فاطمی با اشاره به برپایی نمایشگاه آثار اهدایی به کتابخانه فاطمی گفت: اولین نمایشگاه با آثار اهدایی آیت الله جنتی برپا شد و هم اکنون آثار اهدایی بیت مرحوم آیت الله میرمحمدی که 550 جلد کتاب چاپی و 7 جلد کتاب چاپ سنگی و تعداد قابل توجهی نشریات بوده در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه از آثار اهدایی به منظور پاسداشت یاد و نام اهدا کننده و ترویج فرهنگ کتاب، کتابخوانی و اهدای کتاب انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای هزار و 243 جلد کتاب به کتابخانه فاطمی طی یک ماه

اهدای هزار و 243 جلد کتاب به کتابخانه فاطمی طی یک ماه