مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 10:052021-11-18اقتصادي

قالیباف: کمبود پول و امکانات نداریم


رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گاهی در نوع هزینه کردها در کشور بد عمل می کنیم، گفت: کمبود پول و امکانات نداریم و با احتساب مجموع تمام سوخت های فسیلی و تبدیل آن به بشکه نفت، - روزانه بیش از 5 میلیون بشکه نفت مصرف داخلی داریم، شما به سایر کشورها نگاه کنید؛ چه کشوری اینگونه مصرف می کند؟ از سوی دیگر برای تامین 5 میلیارد دلار با مشکل مواجه می شویم! مقصر بروز اینگونه مشکلات من و امثال من هستیم که در تصمیم گیری ها و حکمرانی ها آگاهانه و شجاعانه برای کشور و به نفع مردم تصمیم نمی گیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف صبح امروز در همایش سراسری مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در ابتدای این نشستِ دارای معنویت و روحیه جهادی جا دارد یاد و خاطره مرحوم عسگراولادی را به عنوان نماینده امام خمینی (ره) و تلاش های مجاهدانه وی طی بیش از 3 دهه که مجموعه نوآورانه اجتماعی را ایجاد کرد، گرامی بداریم.

قالیباف با اشاره به اینکه وظیفه دارم از یکایک جهادگران و زحمت کشان کمیته امداد خصوصاً در دوران کرونا و اقدامات خوبی که در همایش ملی همدلی که برخاسته از فرهنگی قرآنی و ایرانی بود، تشکر کنم، ادامه داد: مجموعه کمیته امداد با مدیریت آقای بختیاری خوش درخشیده است و باید به او خسته نباشید گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: کمبود پول و امکانات نداریم

قالیباف: کمبود پول و امکانات نداریم