مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 09:402021-11-18اقتصادي

370 قطعه زمین ارزان به روستانشینان قشم واگذار شد


مدیر بنیاد مسکن شهرستان قشم از پرداخت 200 فقره تسهیلات بلاعوض مسکن محرومین در قشم به ارزش 60 میلیارد ریال در سال جاری خبر داد.

- سعید کمالی دربازدید سرزده فرماندار قشم در ارائه گزارش عملکرد این مجموعه گفت: امسال 138 فقره تسهیلات بهسازی مسکن روستایی با اعتبار 138 میلیارد ریال به روستاییان متقاضی پرداخت شد.

وی با بیان همکاری مشترک با بهزیستی برای ساماندهی مسکن خانواده های دارای معلول، اظهار کرد: تسهیلات و کمک بلاعوض به 14 واحد مسکن خانوارهای دارای دو عضو معلول در روستاهای شهرستان پس از انعقاد تفاهم نامه مشترک با بهزیستی پرداخت شد.

کمالی از واگذاری 370 قطعه زمین ارزان قیمت به روستانشینان جزیره قشم خبر داد و افزود: 100 سند مالکیت اماکن روستایی در روستاهای شهرستان در نیز صادر شده است.

به گفته مدیر بنیاد مسکن شهرستان قشم اجرای 17 هزار مترمربع آسفالت معابر روستایی در پنج روستا، تکمیل طرح هادی روستاهای گوران و برکه خلف و بازنگری طرح هادی روستاهای رمچاه، کووه ای و مسن از دیگر اقدامات نیمه نخست امسال می باشد.

فرماندار شهرستان قشم در این بازدید بر لزوم افزایش هم افزایی برتامین مسکن ارزان قیمت تاکید کرد.

علیرضا نصری با تاکید بر لزوم تامین مسکن جوانان، تصریح کرد: مشکل مسکن یکی از بزرگترین موانع برسرراه ازدواج جوانان و فرزندآوری می باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

370 قطعه زمین ارزان به روستانشینان قشم واگذار شد

370 قطعه زمین ارزان به روستانشینان قشم واگذار شد