مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-18سياسي

آیت الله مکارم شیرازی: بسیجیان شبیه ترین افراد به سربازان پیامبر(ص) هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله ناصر مکار شیرازی در دیدار سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج کشور گفت: بسیجیان شبیه ترین سربازان به سربازان پیغمبر(ص) هستند و آن زمان این گونه نبود که سربازان را استخدام و یا برای این کاری تعیین کنند.

وی ادامه داد: انگیزه بسیج با همه گروه ها متفاوت است به گونه ای که در دیگر گروه ها انگیزه های دنیایی وجود دارد اما در بسیج خلوص نیت حاکم است و این سبب می شود نیروی آن چندین برابر شود و شباهت آن به لشکر پیغمبر(ص) و امیرالمومنین(ع) از این رو است.

مرجع تقلید جهان تشیع گفت: اگرچه بسیج با اخلاص وارد میدان می شود اما مانعی برای تشویق نیروها وجود ندارد و بسیجیان باید با تشویق و قدردانی پشتوانه داشته باشند تا خدمت آنها مستمر شود.

وی ادامه داد: باید مراقب بود تا بسیجیان به آلودگی های اخلاقی دچار نشوند تا هرگز نام بسیج خدشه دار نشود و همچون گذشته همواره پاک بماند.

آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: هر وقت کلمه بسیج مطرح می شود خاطرات خوبی در ذهن ها تداعی می شود چراکه بسیجی در برنامه های مختلف بی مزد و منت حاضر به خدمت است.

 وی با اشاره به خدمات جهادی بسیجیان گفت: بسیج در عرصه های مختلف سازندگی و غیره ورود کرده و یک نیروی مقدس و بزرگ است که در بزرگترین زرادخانه های  دنیا هم پیدا نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مکارم شیرازی: بسیجیان شبیه ترین افراد به سربازان پیامبر(ص) هستند

آیت الله مکارم شیرازی: بسیجیان شبیه ترین افراد به سربازان پیامبر(ص) هستند