مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-18سياسي

تکریم خانواده شهدا پایانی ندارد / شرمنده شهدا هستیم


شهدا خوب بودند که خداوند آنها را خرید و صلابت و استواری خانواده های شهدا نیز برگرفته از مکتب اسیران کربلا است و همه ما به همسران، - ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین گفت: شهدا خوب بودند که خداوند آنها را خرید و صلابت و استواری خانواده های شهدا نیز برگرفته از مکتب اسیران کربلا است و همه ما به همسران، فرزندان و یادگاران شهدا بابت داشتن چنین روحیه ای باید غبطه بخوریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، ظهر پنجشنبه 27 آبان ماه امام جمعه موقت ورامین به همراه بخشداری مرکزی ، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام پیرنیا و فرمانده حوزه بسیج خیرآباد و شهرک مدرس از یک خانواده شهید مدافع حرم و یک خانواده شهید دفاع مقدس در شهرک مدرس ورامین عیادت و تکریم کردند.

در جریان تکریم از خانواده شهید احمد گودرزی که از شهدای مدافع حرم هستند ، همسر این شهید بزرگوار گفت: شهید گودرزی عاشق اهل بیت (ع) بودند و این عشق به حدی بود که تا سرحد جان و شهادت به اتمام رسید.

بنا بر این گزارش ، از همسر شهید عزیز الله سهم الدینی و مادر چهار فرزند ، که در سال 65 عملیات کربلای پنج منطقه شلمچه به شهادت رسیدند نیز تکریم و عیادت به عمل آمد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در جریان این تکریم ها گفت: شهدا خوب بودند که خداوند آنها را خرید و صلابت و استوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم خانواده شهدا پایانی ندارد / شرمنده شهدا هستیم

تکریم خانواده شهدا پایانی ندارد / شرمنده شهدا هستیم