مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 08:452021-11-18اقتصادي

تامین زیرساخت ها برای ارتقای تولید/ سهم صنعت از آب 4.5 درصد است


معاون اداری مالی وزارت علوم با بیان اینکه برای ارتقای تولید و بهره وری باید زیرساخت هایی مانند آب راتامین کرد، گفت: 90 درصد آب کشور صرف کشاورزی و فقط 4.

- ، علی خطیبی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم آغاز به کار هشتمین جشنواره ملی پسته دامغان به میزبانی سالن اجتماعات دانشگاه دامغان با بیان اینکه همراهی و همکاری در توسعه داشته های مهمی مانند پسته که قابلیت صادرات دارند، دارای اهمیت است، بیان داشت: یکی از مهمترین مسائل در کشورمان بحران آب است که به خصوص مناطق کویری کشورمان از آن رنج می برند.

وی با بیان اینکه برای ارتقای بهره وری تولید باید زیرساخت هایی مانند آب تأمین شود، افزود: با تأمین آب می توان کشت محصولاتی مانند پسته را از لحاظ کیفی و کمی ارتقا بخشید.

معاون وزیر علوم با بیان اینکه تنها راه استفاده از خدمات و داشته های قابل صادرات ما که پسته نیز شامل آن می شود، استفاده از فناوری و ارتقا و گسترش آن از طریق صنعت دانش بنیان و اتصال یافته های این حوزه به سطح زیر کشت کشاورزی است، ابراز داشت: بعد از تأمین آب نیاز داریم تا شاهد ارتقای فناوری و توسعه دانش بنیان ها نیز باشیم.

خطیبی با بیان اینکه اقتصاد ما باید دانش بنیان شود، بیان کرد: اقتصاد مقاومتی زمانی محقق می شود و ما زمانی می توانیم در برابر تکانه های اقتصادی مقاومت کنیم که بتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین زیرساخت ها برای ارتقای تولید/ سهم صنعت از آب 4.5 درصد است

تامین زیرساخت ها برای ارتقای تولید/ سهم صنعت از آب 4.5 درصد است