مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 08:252021-11-18سياسي

فرهنگ شهادت در جامعه ایران اثر بنیادی دارد


فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با بیان اینکه شهید و شهادت یک فرهنگ ارزشی است که در جامعه ما اثر بنیادی دارد، گفت: پیروزی انقلاب و ماندگاری نظام به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج،سردار سیدصادق حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از بلوار 36 متری اتصال میدان امام رضا به کمربندی اسلام آباد بنام شهیده فاطمه اسدی واقع در ورودی ننله و همچنین المان یادبود این شهیده گرانقدر در بوستان 14 هکتاری آشتی در فرجه ضمن تشکر از انجام این اقدام مهم و فرهنگی، اظهار کرد: در مراسم تشییع پیکر شهیده گرانقدر مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج نهایت تلاش و کوشش خود را انجام داده و مراسم آبرومند و در شأن شهیده برگزار شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نامگذاری بلوار 36 متری اتصال میدان امام رضا به کمربندی اسلام آباد بنام این شهیده والا مقام  تقدیر کرد و گفت: این حرکت یک حرکت فرهنگی و ارزشی است و امیدواریم چنین اقداماتی در نام گذاری معابر و محلات در سطح شهر سنندج همچنان تداوم یابد تا یاد و خاطره شهیدان عزیزمان ماندگار باشد.

حسینی تصریح کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری، گرامیداشت یاد و نام شهدا کمتر از خود شهادت نیست، بنابراین ما اگر گفتمان سازی نماییم و این گفتمان سازی تبدیل به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ شهادت در جامعه ایران اثر بنیادی دارد

فرهنگ شهادت در جامعه ایران اثر بنیادی دارد