مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 07:552021-11-18سياسي

بسیج برای رفع مشکلات معیشتی مردم در عرصه سازندگی وارد شود


مردم از بسیج انتظار دارند برای حل مشکلات معیشتی بطور جدی وارد عرصه سازندگی شود.

- آیت الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: این فریضه ریشه همه خوبی هاست و آنقدر اهمیت دارد که خداوند سوره ای برای قدردانی از آن نازل کرده است.

این مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر ضرورت شناخت منکر و معروف توسط مؤمنین گفت: انسان ها باید منکر را بشناسند و از ضمن پرهیز و تنفر از آن با زبان نیز مردم را آگاه کنند تا منکرات از جامعه ریشه کن شود.

آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش درخشان بسیج در 8 سال دفاع مقدس گفت: بسیج در دو عرصه جهاد و سازندگی نقش برجسته ای داشته است و امروز باید در عرصه سازندگی برای حل مشکلات معیشتی مردم جدی وارد شود و آن را برطرف نمایند وی افزود: هدف امام از تأسیس بسیج مستضعفین حمایت از افراد مستضعف در برابر استکبار بوده تا با برطرف کردن ضعف ها قدرت مقابله با مستکبرین را به دست بیاورند.

این مرجع تقلید شیعیان با اشاره به نقش پول های سعودی، هدایت آمریکایی ها و اجرای نقشه های شوم علیه مسلمانان در جهان گفت: حمایت بسیج از مستضعفین به ایران محدود نمی شود و بسیج با هوشیاری بیشتر باید به کل جهان کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج برای رفع مشکلات معیشتی مردم در عرصه سازندگی وارد شود

بسیج برای رفع مشکلات معیشتی مردم در عرصه سازندگی وارد شود