مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-18دانش

ابلاغ دستورالعمل برگزاری حضوری جلسات دفاع از پایان نامه و رساله دانشگاه آزاد


دستورالعمل برگزاری حضوری جلسات دفاع از پایان نامه و رساله دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تحقق اهداف و برنامه پنج ساله راهبردی عملیاتی سند تحول و تعالی این دانشگاه ابلاغ شد.

- دستورالعمل برگزاری حضوری جلسات دفاع از پایان نامه و رساله دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تحقق اهداف و برنامه پنج ساله راهبردی عملیاتی سند تحول و تعالی این دانشگاه ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل برگزاری حضوری جلسات دفاع از پایان نامه و رساله از سوی دکتر جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و دکتر عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ شد.

در این دستورالعمل آمده است: در راستای تحقق اهداف و برنامه پنج ساله راهبردی عملیاتی سند تحول و تعالی دانشگاه، به منظور اثربخشی، ارزش افزایی و ارتقاء سطح کیفی دستاوردهای پژوهشی و با توجه به پیشرفت فرآیند واکسیناسیون در کشور و روند کاهش آمار ابتلاء به بیماری کرونا و همچنین امکان حضور مستمر دانشجویان و اعضای هیأت علمی در دانشگاه، آزمایشگاه و کارگاه، ضروری است از تاریخ 1400/09/01 تمامی جلسات دفاع از پایان نامه و رساله دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی با حضور استاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ دستورالعمل برگزاری حضوری جلسات دفاع از پایان نامه و رساله دانشگاه آزاد

ابلاغ دستورالعمل برگزاری حضوری جلسات دفاع از پایان نامه و رساله دانشگاه آزاد