مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 07:352021-11-18اقتصادي

اختصاص 3800 میلیارد تومان برای کشاورزان و طرح های آبی اصفهان


مقرر شد به منظور حل مشکلات کشاورزان و توسعه طرح های آبی اصفهان 3800 میلیارد تومان اختصاص یابد.

- ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: مقرر شد به منظور حل مشکلات کشاورزان و توسعه طرح های آبی اصفهان 3800 میلیارد تومان اختصاص یابد.

سید رضا مرتضوی با اشاره به حقابه کشاورزان استان اصفهان اظهار کرد: مقرر شده است مبلغ 1500 میلیارد تومان از طریق صنایع، تامین و در صندوق سازگاری با کم آبی به جهاد کشاورزی تحویل شود تا بین حقابه داران تقسیم شود.

وی درباره آب آشامیدنی استان اصفهان و کاهش فشار و تنش در تامین آن نیز، خاطرنشان کرد: قرار شده است مبلغ 1500 میلیارد تومان برای تکمیل سامانه دوم آبرسانی اصفهان تخصیص یابد.

استاندار اصفهان درباره خروجی تصفیه خانه های جنوب و شمال اصفهان گفت: طرح های تکمیلی این تصفیه خانه ها برای استفاده بهینه و هر چه بهتر از پساب در نظر گرفته شده است تا از آن برای بهره گیری در صنعت کشاورزی استفاده کرد و برای هر یک 400 میلیون تومان در نظر گرفته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، مرتضوی درباره رودخانه زاینده رود ادامه داد: برگزاری جلسه های مجدد کارگروه احیای زاینده رود با محوریت وزیر نیرو و برنامه ریزی های لازم در این ارتباط با حضور وزیر در دستور کار قرار گرفت تا جلسات مستمر برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 3800 میلیارد تومان برای کشاورزان و طرح های آبی اصفهان

اختصاص 3800 میلیارد تومان برای کشاورزان و طرح های آبی اصفهان