مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 07:302021-11-18سياسي

جای رویدادهای ملی عکس در یزد خالی است


فعال فرهنگی و عکاس خراسان جنوبی در حاشیه نمایشگاه عکسش در یزد، گفت: یزد شهری با ظرفیت بالا به ویژه تحت عنوان مثلث گردشگری ایران باید چنین رویدادهایی را بیشتر داشته باشد و من فکر می کنم جای رویدادهای ملی عکاسی در یزد خالی است.

- نرگس سینایی که تحصیلاتش را در یزد گذرانده است، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: فعالیت به صورت عکاس خبری در خبرگزاری های مختلف جزو تجارب من بوده به طوری که عکاسی خیابانی و اجتماعی جزو مهمترین ژانرهای عکاسی من هستند.

وی با بیان این که در این نمایشگاه که با عنوان مردم وار در حال برگزاری است، بیش از 40 اثر وجود دارد، گفت: این تصاویر با محوریت مردم نگاری و زندگی اجتماعی مردم یزد گرفته شده که تمام عکس ها با تلفن همراه گرفته شده است.

این فعال اجتماعی تصریح کرد: یزد علاوه بر معماری منحصر بفردی که دارد مردم این شهر، معماری و فرهنگ یزد را غنی کرده اند و من از همجواری با این مردم بسیار لذت میبرم.

وی افزود: من فکر می کنم مردم در کنار معماری یزد کمتر دیده شده اند و چنین تصاویری دردنیای مجازی هم کمتر وجود دارد، من معتقدم که مردم باید در کنار این معماری غنی دیده شوند وصرفا روی معماری تاکید شود و در کنار هم باشند این در حالی است که که معماری یزد بیشتر پرداخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای رویدادهای ملی عکس در یزد خالی است

جای رویدادهای ملی عکس در یزد خالی است