مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-18دانش

محتوای «بازی مرکب» ایدئولوژی نظام سرمایه داری است


دلیل توجه مردم به این سریال «بازی مرکب» این است که محتوای این اثر همان ایدئولوژی نظام سرمایه داری است که توسط هژمونی رسانه ای آن به مردم القا می شود.

- شاپور بهیان گفت: دلیل توجه مردم به این سریال بازی مرکب این است که محتوای این اثر همان ایدئولوژی نظام سرمایه داری است که توسط هژمونی رسانه ای آن به مردم القا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنشست نقد و بررسی سریال کره ای بازی مرکب ظهر دیروز چهارشنبه 26 آبان توسط پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با حضور شاپور بهیان عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدرضا جوادی یگانه عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، رضا نجف زاده عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و با دبیری مصطفی اسدزاده عضو پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به صورت برخط برگزار شد.

در این برنامه هر کدام از کارشناسان به ایراد سخن و نظر در خصوص این سریال از منظر سرمایه داری و صنعت سرگرمی پرداختند و ابعاد مختلف آن را بررسی کردند.

در ابتدای این نشست مصطفی اسدزاده دبیر برنامه و عضو پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات گفت: سریال بازی مرکب سال 2002 ایده اش به سر کارگردان آن زد اما کسی حاضر به همکاری برای ساخت آن نبود و در سال 2018 کمپانی نتفلیکس پذیرفت که آن را ساخته و منتشر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محتوای «بازی مرکب» ایدئولوژی نظام سرمایه داری است

محتوای «بازی مرکب» ایدئولوژی نظام سرمایه داری است