مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-18فرهنگي

اختتامیه عجیب «برگ ریزان تهران»/ کلاغ ها با تاخیر به آشیانه رسیدند


ساعد نیک ذات دبیر مسابقه عکس «برگ ریزان تهران» درباره تاخیر در اهدای جوایز برگزیدگان این رویداد عکاسی و عدم پاسخگویی و تعهد سازمان زیباسازی شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کرد.

- ساعد نیک ذات دبیر مسابقه عکس برگ ریزان تهران درباره تاخیر در اهدای جوایز برگزیدگان این رویداد عکاسی و عدم پاسخگویی و تعهد سازمان زیباسازی شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازقرار داده است.

ساعد نیک ذات نوشته است: کلاغ ها به آشیانه رسیدند نمی خواهم از سیستم فشل اداری گلایه کنم اما فشار این یک سال و عدم تعهد مسئولان یک ارگان و تعهد خودم نسبت به شرکت کنندگان من را موظف می کند به عنوان دبیر شما را در جریان این تاخیر یک ساله بگذارم.

اگر بودجه ای به یک حرکت فرهنگی، آن هم از سوی سازمانی که بار عنوان زیبایی را یدک می کشد و بقای آن وابسته به حضور هنرمندان و حمایت از هنر و فرهنگ است، تعلق می گیرد، فکر می کنند به هنر و هنرمندان بسیار لطف و محبت کرده اند.

شرایط بسیار سخت اقتصادی کشور را با پوست و جان و روح و روانم درک می کنم اما عدم پاسخگویی و تعهد را هرگز.

نخستین جشنواره پاییز تهران برابر همین روزها در سال گذشته آغاز به کار کرد و امروز 25 آبان 1400، بدون نمایشگاه و مراسم اختتامیه کلیشه ای اما در جمعی صمیمانه فقط با حضور برندگان، به کار خود پایان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه عجیب «برگ ریزان تهران»/ کلاغ ها با تاخیر به آشیانه رسیدند

اختتامیه عجیب «برگ ریزان تهران»/ کلاغ ها با تاخیر به آشیانه رسیدند