مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 06:302021-11-18ورزشي

حفاظت از منابع طبیعی نیازمند مشارکت جوامع محلی است


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دهگلان اظهار کرد: حفاظت از منابع طبیعی با فرهنگ سازی،ترویج حمایت و مشارکت جوامع محلی در حفاظت از عرصه های طبیعی میسر خواهد شد.

- جلسه مشترک ریاست ادارات منابع طبیعی و محیط زیست با حضور نمایندگان انجمن ها ، سمن ها و هیئت های ورزشی در محل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهگلان برگزار شد.

فرهاد مرادی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دهگلان بیان کرد: حفاظت از عرصه های منابع طبیعی با حمایت و همکاری انجمن ها، سمن های مردمی و مشارکت جوامع محلی میسر شده و این امر نیز با فرهنگ سازی و ترویج حمایت و مشارکت جوامع محلی در حفاظت از عرصه های منابع طبیعی میسر خواهد شد.

وی در ادامه افزود شهرستان دهگلان علی الرغم نسبت جمعیتی کمتر نسبت به سایر شهرستان های استان بالاترین آمار جذب همیار طبیعت را در سطح استان کردستان داشته و همین امر زمینه ساز این موضوع گشته که با برگزاری جلسات توجیهی برای همیاران طبیعت و دهیاران و کسب مهارت های لازم با آموزش های مربوطه ، تمام حریق های سطح شهرستان در همان لحظات اولیه با حضور و مشارکت همیاران طبیعت اطفا گردد و شهرستان دهگلان کمترین سطح حریق را در سطح استان در سنوات گذشته داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت از منابع طبیعی نیازمند مشارکت جوامع محلی است

حفاظت از منابع طبیعی نیازمند مشارکت جوامع محلی است