مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 06:002021-11-18پزشكي

واکسیناسیون در وقت اضافه


واکسن در حال حاضر بهترین روش برای مقابله و مبارزه با ویروس منحسوس کرونا در جهان شناخته می شود، ایران از دو سال گذشته درگیر این ویروس ناشناخته شده است و تاکنون بیش از 128 هزار و 531 نفر از هموطنان جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست داده اند، - از اواخر سال گذشته بسیاری از کشورهای جهان واکسیناسیون بر علیه کرونا را آغاز کردند و این مسئله نتایج مثبتی در کنترل بیماری و کاهش موارد مرگ و میر ناشی از این ویروس داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ایران نیز روند واکسیناسیون با اولویت کادر و بهداشت و درمان و سپس افراد سالمند بالای 85 سال آغاز شد، واردات واکسن در برهه ای به مطالبه عمومی تبدیل شده بود، اما مشکلاتی در واردات واکسن وجود داشت، خوشبختانه از شهریورماه سیلی از واکسن به کشور سرازیر شد و محدودیت سنی برای دریافت واکسن کرونا برداشته شد.

طبق گفته کارشناسان بهداشت و درمان برای ایجاد ایمنی جمعی باید حدود 80 درصد جمعیت کشور هر دوز واکسن را دریافت کرده باشند تا بتوان با خیال آسوده اقدام به رفع محدودیت ها و بازگشت به زندگی عادی کرد.

اما امروز عده ای از افراد جامعه تمایلی به تزریق واکسن کرونا ندارند و گروه ها و جنبش های ضدواکسن مردم را به عدم تزریق واکسن دعوت می کنند، اگر نتوانیم پوشش واکسیناسیون در کشور را کامل کنیم، زنجیره بیماری قطع نخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون در وقت اضافه

واکسیناسیون در وقت اضافه