مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 05:552021-11-18بين الملل

حمایت وزیر دفاع آمریکا از تلاش بایدن برای «توافقی دیپلماتیک» با ایران


وزیر دفاع آمریکا در یک کنفرانس خبری، ضمن مطرح کردن ادعاهایی علیه نقش ایران در منطقه و اهداف برنامه هسته ای آن، گفت که از تلاش های کشورش برای دست یافتن به توافقی دیپلماتیک با ایران حمایت می کند.

- حمایت وزیر دفاع آمریکا از تلاش بایدن برای توافقی دیپلماتیک با ایران وزیر دفاع آمریکا در یک کنفرانس خبری، ضمن مطرح کردن ادعاهایی علیه نقش ایران در منطقه و اهداف برنامه هسته ای آن، گفت که از تلاش های کشورش برای دست یافتن به توافقی دیپلماتیک با ایران حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت دفاع آمریکا، لوید آستین وزیر دفاع این کشور در یک کنفرانس خبری با اشاره به سفر قریب الوقوعش به خاورمیانه ایران را به ایجاد تنش در خاورمیانه متهم کرد.

با وجود اینکه مقام معظم رهبری در فتوایی، تولید، نگهداری و بکارگیری تسلیحات هسته ای را حرام اعلام کرده اند و مقامات ایرانی تاکید کرده اند تولید و بکارگیری تسلیحات هسته ای جایی در برنامه دفاعی ایران نداشته و فعالیت های هسته ای ایران تنها برای اهداف صلح آمیز است، آستین مدعی شد: ما عمیقا نسبت به ممانعت از ایران در دستیابی به تسلیحات هسته ای متعهد هستیم.

همان طور که قبلا گفته ام، هیچ مشکلی در خاورمیانه با وجود یک ایران مجهز به سلاح هسته ای آسان تر نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت وزیر دفاع آمریکا از تلاش بایدن برای «توافقی دیپلماتیک» با ایران

حمایت وزیر دفاع آمریکا از تلاش بایدن برای «توافقی دیپلماتیک» با ایران