مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 05:502021-11-18سياسي

برداشت از منابع زیرزمینی آب دشت قزوین سرمایه خواری است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به خطر فرونشست دشت قزوین، برداشت آب از منابع زیرزمینی را سرمایه خواری خواند و عنوان کرد: دشت قزوین هرساله چند ده سانتیمر فرونشست دارد، - باید درک کنیم که این چه فاجعه بزرگی است و این فاجعه نمیگذارد ما روی زمین تأمین زیربنایی داشته باشیم و همه چیز ما را بهم می ریزد.

آیت الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در جلسه شورای اداری استان که صبح امروز در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: هماهنگی، اتحاد و همدلی را که امروز در سطح ملی شاهدش هستیم باید قدر بدانیم و امیدواریم که مسئولان بتوانند مشکلات معیشتی و مسائل مردم را در سایهٔ این همدلی و وحدت حل کنند.

وی افزود: امروز بی بهانه می توان قدم های بسیار خوبی را برداشت چرا که خداوند تمام زمینه ها را برای خدمت آماده کرده، لذا با توفیق در خدمت امروز ما باید بتوانیم مردم را خوشحال کنیم.

امام جمعه قزوین با اشاره به نامه 53 نهج البلاغه گفت: ما هیچ منشوری را بهتر از این نامه نداریم که چارچوب و زوایای حکومت را بیان کرده باشد و باید از آن بهره ببریم.

آیت الله عابدینی با اشاره به ضرورت دریافت مالیات در منشور امام خطاب به مالک اشتر اظهار کرد: دریافت مالیات در حکومت مهم و ضروری است، اما امروز می بینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت از منابع زیرزمینی آب دشت قزوین سرمایه خواری است

برداشت از منابع زیرزمینی آب دشت قزوین سرمایه خواری است