مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 05:002021-11-18سياسي

لزوم معرفی فرهنگ اصیل ایرانی ـ اسلامی


رییس سازمان بسیج رسانه فارس تاکید کرد: اگر با بازنگری در فرهنگ خودمان، تبیین و تبلیغ داشته های خود را در مباحث فرهنگی برای نسل جوان داشته باشیم، - قطعاً می توانیم هم این دستاوردها را حفظ کرده و هم فرهنگ اصیل خود را به عنوان فرهنگ اصیل ایرانی ـ اسلامی به دنیا معرفی کنیم.

هادی رضایی عصر چهارشنبه 26 آبان در حاشیه بازدید از نمایشگاه فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس، برپایی چنین نمایشگاهی که در آن تولیدات و هنر داخلی ارائه می شود را مایه دلگرمی مردم و هنرمندان و تولیدکنندگان دانست.

او گفت: اگر بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب از تولیدات داخلی حمایت کنیم، قطعاً مایحتاج اولیه خود را در همه زمینه ها تأمین خواهیم کرد.

رییس سازمان بسیج رسانه فارس افزود: این نمایشگاه در زمینه های مختلف صنایع دستی، تولیدات نرم افزاری و صنایع نرم برپا شده که قطعاً هر کدام از بخش های آن با حمایت از مسئولان می توانند خودشان تبدیل به یک قطب تولیدی در عرصه صنایع نرم شده و نیازمندی های استان و حتی کشور را در این عرصه مرتفع کنند.

رضایی از مسئولان خواست تا از فعالیت پارک فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی با انعقاد تفاهم نامه های همکاری حمایت کرده و در نهایت زمینه تجاری شدن این صنایع در سطح استان ایجاد شود و سپس ادامه داد: همه مسئولان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم معرفی فرهنگ اصیل ایرانی ـ اسلامی

لزوم معرفی فرهنگ اصیل ایرانی ـ اسلامی