مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 04:552021-11-18سياسي

خبر سازمان بنادر درباره دیه سرنشینان نفتکش سانچی


سرپرست معاونت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به پرداخت دیه متوفیان سانحه نفتکش سانچی گفت: تنها کسانی که انحصار وراثت نکرده یا مدعی زنده بودن دریانوردان هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، حسین عباس نژاد درباره سوانح دریایی اظهار کرد: عوامل مختلفی در سوانح نقش دارد که شامل عوامل محیطی مانند شرایط آب و هوایی، سطح آب، فاکتورهای مرتبط با سازه شناور، عوامل انسانی و نحوه عملیات و کار عملیاتی که قرار است انجام شود، می شود.

وی افزود: 80 درصد سوانح دریایی به عامل انسانی برمی گردد؛ این موضوع صرفاً مربوط به ایران نیست و در تمام دنیا هم این نسبت وجود دارد.

ضمن اینکه خود فاکتور عامل انسانی هم می تواند ابعاد گسترده ای را شامل شود که به خستگی از انواع مختلف آن اعم از روحی، جسمی و هر عامل دیگری که بر اساس گاید لاین آیمو (سازمان جهانی دریانوردی) در خصوص آیتم fatigue به معنی خستگی آمده، برمی گردد.

همچنین فاکتور نقش نیروی انسانی در سوانح دریایی می تواند به موضوع نبود آموزش برای پرسنل دریایی چه دریانوردان و کادر روی شناورها و چه پرسنل مستقر در بندر و پشتیبانی تردد شناورها برگردد.

سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: سازمان های بین المللی دریایی در دنیا آیین نامه های مختلفی را تدوین کرده و مرتباً آن را اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر سازمان بنادر درباره دیه سرنشینان نفتکش سانچی

خبر سازمان بنادر درباره دیه سرنشینان نفتکش سانچی