مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 04:502021-11-18سياسي

آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس برگزار شد


طی مراسمی، آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

- ایسنا/فارس طی مراسمی، آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

رییس جهاددانشگاهی فارس عصر چهارشنبه 26 آبان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران بیان کرد: این نمایشگاه از 23 آبانماه جاری آغاز شده و امروز به ایستگاه پایانی رسید.

دکتر مظاهر بابایی با بیان اینکه نمایشگاه فوق متشکل از آثاری است که همکارانمان در پارک فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس خلق کرده اند، افزود: به مناسبت روز فرهنگ عمومی دستاوردهای این حوزه در معرض نمایش گذاشته شد که خوشبختانه با استقبال بالایی مواجه شد.

او با ابراز امیدواری از اینکه برگزاری چنین نمایشگاه هایی موجب توسعه اقتصاد فرهنگی شود، گفت: صنایع چوب، المان های شهری، دستبافت ها، بازی های فکری به روز و .

از جمله حوزه هایی بود که در این نمایشگاه به معرض دید علاقمندان گذاشته شد.

رییس جهاددانشگاهی فارس تصریح کرد: جوانان ما امروز با استفاده از علم روز و خلاقیت، طرح های خوبی در باب فضا سازی مذهبی با ساخت المان های مطلوب اجرایی کرده اند که خوشبختانه در این نمایشگاه هم مورد است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس برگزار شد

آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی فارس برگزار شد