مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 04:352021-11-18ورزشي

دومین دوره جام پرچم در تبریز برگزار می شود


همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دومین دوره ی جام پرچم به میزبانی تبریز و با حضور تیم هایی از شهرستان تبریز برگزار می شود.

- رحیم ملاحسینی در نشست خبری دومین جشنواره ورزشی پرچم اظهار کرد: جام پرچم در راستای تبیین اهمیت پرچم جمهوری اسلامی ایران برای افراد زیر 14 سال برگزار می شود که در دوره ی اول با حضور 4 هزار و 360 نفر استقبال خوبی از این جشنواره به عمل آمد و پیش بینی ما حضور 5 هزار نفر در دومین دوره این جشنواره است.

وی افزود: در سال 98 مسابقات به صورت پایلوت و به مدت 10 روز در تبریز برگزار شد و در برخی رشته ها از داوران بین المللی نیز استفاده کردیم.

وی خاطرنشان کرد: با واکسیناسیون عمومی کرونا، نوید برگزاری دور جدید این مسابقات نیز برای ما داده شده و در همین راستا با اخذ مجوز از ستاد کرونا اقدام به برگزاری دومین دور مسابقات جام پرچم خواهیم کرد.

ملاحسینی اضافه کرد: این رقابت ها در 44 روز با شعار آبادانی، صلح طلبی و با هدف ایجاد فضای شاد و همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رشته های دومیدانی، فوتبال و مینی فوتبال، والیبال، شنا، هندبال، تکواندو و تنیس روی میز برگزار خواهد شد.

وی در خصوص هزینه ثبت نام شرکت کنندگان در این جشنواره یادآور شد: هیچ هزینه ای در این رقابت ها دریافت نخواهد شد و تمامی ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین دوره جام پرچم در تبریز برگزار می شود

دومین دوره جام پرچم در تبریز برگزار می شود