مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 03:402021-11-18اقتصادي

قزوین می تواند در جهش مسکن شاخص باشد/ تولید مسکن صنعت های مختلف را رونق می دهد


با اجرای هوشمندانه طرح جهش مسکن در قزوین می توانیم در این اقدام ملی شاخص باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد مهدی اعلایی در جلسه شورای تأمین مسکن استان با اشاره به ظرفیت قزوین در ساخت مسکن اظهار کرد: تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته اما با توجه به ظرفیت بالایی که در استان وجود دارد می توانیم اهداف مهم تری را دنبال کنیم.

استاندار قزوین افزود: بخشی از سهمیهٔ مسکن را می توانیم به دستگاه ها اختصاص دهیم تا هزینهٔ خدمات جبران شود و از مدیران استان انتظار داریم شورای مسکن را بسیار جدی بگیرند.

اعلایی گفت: مسکن در اقتصاد تأثیر بسزایی دارد و صنعت های مختلفی را رونق می دهد، اعتماد فردی و اجتماعی را تقویت می کند، لذا اگر طراحی ساخت و ساز  به درستی صورت بگیرد از تورم جلوگیری می شود و موتور محرکهٔ توسعه خواهد بود.

اعلایی افزود: فقط سخت کوشی عامل موفقیت نیست، بلکه گاهی هوشمندی اولویت دارد و ما در مسکن باید نگاه هوشمندانه داشته باشیم و از روش های بهتر استفاده کنیم و با دادن زمین و تهاتر به عنوان آورده، هزینه ساخت را کاهش دهیم.

وی بیان کرد: با بهره گیری از ظرفیت های موجود در حوزهٔ ساخت مسکن می توان منابع مالی را تأمین کرد و تسهیلات دریافت نکرد، اما باید ارادهٔ جمعی این باشد که در اجرای طرح جهش مسکن در کشور اولین استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین می تواند در جهش مسکن شاخص باشد/ تولید مسکن صنعت های مختلف را رونق می دهد

قزوین می تواند در جهش مسکن شاخص باشد/ تولید مسکن صنعت های مختلف را رونق می دهد