مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 03:202021-11-17سياسي

امام جمعه ساوه: کسی را از قطار انقلاب پیاده نکنیم


انقلاب اسلامی مانند قطاری است که با سرعت زیاد در حال حرکت است و نباید کسی را از این قطار پیاده کنیم بلکه باید با تبیین دستاورد های نظام و تلاش مضاعف این قطار را بزرگتر و افراد بیشتری را جذب کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی در نشستی با جمعی از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ساوه که در سالن جلسات اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: انسان خلیفه خدا بر روی زمین است و باید خالق را پرستش و بندگی کند تا در بهترین جایگاه معنوی و اخروی قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه تربیت نیروی انسانی متعهد و انقلابی نیاز امروز کشور است، افزود: تربیت نیروی انسانی متعهد و توانمند می تواند بسیاری از خلاء های جامعه را در حوزه های گوناگون برطرف کند و این نیروی انقلابی و ولایتمدار را برای سربازی در رکاب منجی عالم بشریت آماده کند.

وی با اشاره به مسئولیت خطیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد اظهار کرد: ریل گذاری فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید در مسیر ولایت و تربیت سرباز برای ولایت باشد و باید برای تقویت دینداری و باور های دینی مردم با اجرای فعالیت های مسجد محور، اجازه ندهیم مردم از ریل و قطار انقلاب خارج شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ساوه: کسی را از قطار انقلاب پیاده نکنیم

امام جمعه ساوه: کسی را از قطار انقلاب پیاده نکنیم