مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 23:352021-11-17سياسي

بهبود وضعیت اقتصادی نیازمند همدلی و وحدت است/تصمیمات دستگاه ها نباید وحدت شکن باشد


رییس کمیسیون اصل 90 مجلس با تاکید بر اینکه کمک به بهبود اقتصاد کشور و مردم نیازمند همدلی و وحدت همه مسؤولان نظام است، گفت: همه ملزم به رعایت لوازم وحدت هستند.

- حجت الاسلام حسن شجاعی، نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تاکید بر لزوم وجود وحدت و هماهنگی در بین قوای سه گانه اظهار کرد: ضرورت این مهم قرار گرفتن کشور در وضعیت جنگی است.

نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی کنونی کشور به مانند بمباران می ماند، افزود: این بمباران ناشی از تحریم و همچنین بی تدبیری دولتمردان دولت گذشته است.

وی با اذعان به اینکه مشکلات اقتصادی به کشور آسیب زده و در واقع کمر مردم را شکسته است، تصریح کرد: دولت انقلابی تلاش های قابل تحسینی را در راستای کمک به معیشت و بهبود اوضاع اقتصادی مردم انجام داده و می دهد و امیدواریم نتایج ملموس و عینی آن در سفره و زندگی مردم نمایان شود.

شجاعی با تاکید بر اینکه کمک به بهبود اقتصاد کشور و مردم نیازمند همدلی و وحدت همه مسؤولان نظام است، ادامه داد: همه ملزم به رعایت لوازم وحدت هستند.

رییس مجمع نمایندگان مجلس استان زنجان با بیان اینکه مسؤولان استانی هم موظف به رعایت لوازم حفظ وحدت در جامعه هستند، تصریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود وضعیت اقتصادی نیازمند همدلی و وحدت است/تصمیمات دستگاه ها نباید وحدت شکن باشد

بهبود وضعیت اقتصادی نیازمند همدلی و وحدت است/تصمیمات دستگاه ها نباید وحدت شکن باشد