مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 20:202021-11-17حوادث

«نیشتر مرگ» بر غده کینه !


پراید سواری که در یک حادثه هولناک، ضربات کشنده چماق را چون نیشتر مرگ بر غده چرکین کینه های قدیمی فرود آورده و جوان 32 ساله را زیر چرخ های پراید به قتل رسانده بود، در حالی صحنه جنایت را در حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد بازسازی کرد که مدعی بود مقتول او را به ربودن دخترش تهدید کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، ماجرای این جنایت وحشتناک صبح روز پانزدهم تیرماه گذشته زمانی رقم خورد که مرد 45 ساله ای به نام موسی خودروی پرایدش را استارت زد و از روستای مقصودآباد به طرف جاده کلات حرکت کرد تا از دست فروشان حاشیه جاده میوه های دست چین بخرد.

او چند خربزه را انتخاب کرد و آن ها را کنار چماقی گذاشت که همواره داخل خودرویش بود.

موسی که قصد بازگشت به منزلش را داشت به ناچار وارد کوچه های روستای درآبد شد تا از آن جا عبور کند و به مسیر اصلی بازگردد اما ناگهان با موتورسواری روبه رو شد که کینه عمیق بین آن ها نه تنها به صورت غده ای چرکین خودنمایی می کرد بلکه حالا کار به تهدیدهای خطرناک کشیده بود.

در همین حال و در اقدامی ناباورانه دو وسیله نقلیه طوری با یکدیگر برخورد کردند که کنترل فرمان از دست راننده پراید خارج شد و خودرو بعد از عبور از در آهنی بزرگ یک منزل روستایی حدود 3 متر نیز درون چهاردیواری رفت و سپس متوقف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نیشتر مرگ» بر غده کینه !

«نیشتر مرگ» بر غده کینه !