مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 18:252021-11-17سياسي

آیت الله شبستری از مجاهدان راه علم و فقاهت بود


امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی آن شخصیت انقلابی و علمی که از بنیان گذاران جامعه روحانیت مبارز و از مجاهدان راه علم و فقاهت بود با تلاشهای مجاهدانه در راه تبلیغ معارف اهل بیت (علیهم السلام) شاگردان بسیاری تربیت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و پیام تسلیت مشترک صادر کردند.

 متن پیام بشرح زیر است : باسمه تعالی إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ ضایعه درگذشت عالم جلیل القدر،روحانی پارسا و پرهیزکار و فقیه برجسته مرحوم حضرت آیت الله حاج شیخ محسن مجتهد شبستری موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

آن شخصیت انقلابی و علمی که از بنیان گذاران جامعه روحانیت مبارز و از مجاهدان راه علم و فقاهت بود با تلاشهای مجاهدانه در راه تبلیغ معارف اهل بیت (علیهم السلام) شاگردان بسیاری تربیت کرد.

نمایندگی مردم شریف تهران در دوره های اول، دوم، چهارم و پنجم است.

اینجانبان فقدان آیت الله حاج شیخ محسن مجتهد شبستری را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)، حوزه های علمیه، مراجع عظام تقلید، طلاب و روحانیون سراسر کشور و عموم اهالی مؤمن و غیور آذربایجان مخصوصاً مردم عزیز تبریز، بالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله شبستری از مجاهدان راه علم و فقاهت بود

آیت الله شبستری از مجاهدان راه علم و فقاهت بود