مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 18:252021-11-17سياسي

نارضایتی مردم از عدم تکمیل دیوار حفاظت معمولان/مشکلات سیل پابرجاست


پسماندهای تلنبار شده ناشی از سیل در معمولان هم چنان باقی مانده و جمع آوری نمی شود و عدم تسریع در تکمیل دیواره حفاظتی این شهر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام حسن رضایی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری با محوریت گرامی داشت هفته بسیج شهرستان پل دختر اظهار کرد: با گذشت حدود سه سال از سیل فروردین ماه سال 98، اما متاسفانه مردم معمولان هم چنان با ابتدایی ترین مشکلات دست و پنجه نرم می کنند.

وی افزود: علی رغم وعده های مسئولان به مردم در زمینه تکمیل پروژه ها، اما عدم رسیدگی و کوتاهی در این زمینه موجب نگرانی و گلایه مندی مردم شده است.

امام جمعه معمولان گفت: این بی اعتمادی موجب نارضایتی بین مردم شده و با مراجعه به دفتر امامت جمعه، نه تنها مطالبات خود را بیان می کنند بلکه قصد تجمع و تحصن داشتند که مانع این اقدام آنها شدیم.

وی افزود: پسماندهای تلنبار شده ناشی از سیل در معمولان هم چنان باقی مانده و جمع آوری نمی شود و عدم تسریع در تکمیل دیواره حفاظتی این شهر، گلایه مردم را در پی داشته است.

 رضایی یادآور شد: قبور شهدای شهر معمولان در معرض خطر ریزش قرار دارد و این موضوع در آغاز فصل بارندگی به شدت دلیل عدم رسیدگی به مشکلات مشخص و اعلام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی مردم از عدم تکمیل دیوار حفاظت معمولان/مشکلات سیل پابرجاست

نارضایتی مردم از عدم تکمیل دیوار حفاظت معمولان/مشکلات سیل پابرجاست