مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 17:152021-11-17اقتصادي

پیش بینی تامین 14 درصد منابع سازمان تامین اجتماعی توسط شستا


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی 6 تا 7 درصد منابع تأمین اجتماعی را تأمین می کند، گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده سال آینده این سهم با افزایش 2 برابری به 14 درصد خواهد رسید.

- میرهاشم موسوی در پاسخ به این پرسش که چه برنامه ای برای عرضه شرکت های زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) در بورس دارید، گفت: در حال حاضر خود شستا با 10 درصد سهام شناور در بازار بورس عرضه شده است و با برنامه ریزی های صورت گرفته و پس از طی فرآیندهای قانونی سازمان بورس و اوراق بهادار، دیگر شرکت های غیر بورسی زیرمجموعه شستا هم در بازار سرمایه عرضه خواهند شد.

وی گفت: همچنین کالاهای مهم تولیدی در شرکت های زیرمجموعه شستا مانند سیمان، فولاد و محصولات پتروشیمی در بورس کالا عرضه می شود.

موسوی افزود: در زیر مجموعه شستا 166 شرکت وجود دارد که شستا سهام مدیریتی در این شرکت ها داردکه از این تعداد به لحاظ ارزش شرکت ها 90 درصد شرکت ها بورسی هستند و با برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده، تا پایان سال 1401، 10درصد باقیمانده را نیز در بازار بورس و اوراق بهادار عرضه کنیم.

موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به این پرسش که شستا چه میزان از منابع سازمان تأمین اجتماعی را تأمین می کند، عنوان کرد: با توجه به DPS یا سودی پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تامین 14 درصد منابع سازمان تامین اجتماعی توسط شستا

پیش بینی تامین 14 درصد منابع سازمان تامین اجتماعی توسط شستا