مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 17:052021-11-17فرهنگي

درخشش خبرگزاری مهر خوزستان با چهار مقام در جشنواره شهد رسانه


خبرگزاری مهر خوزستان با کسب سه مقام در جشنواره شهد رسانه خوش درخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام اول جشنواره به زهرا رضاپور با اثر کودکان کار فراموش شدگان بی دفاع در مقابل کرونا ، مقام دوم جشنواره به کوثر کریمی با اثر کرونای اهواز به بی آبی آراسته شد / تب تشنگی در عین دو و مقام سوم جشنواره به مرتضی آژند با اثر از مرگ برگشته رسید.

در بخش تیتر جشنواره مقام اول را ملیحه گریزی نسب با اثر نیشکر بکارید، کاغذ برداشت کنید / وقتی تفاله های نیشکر پیش مرگ درختان می شوند ، پدارم طاهری با اثر پایان کابوس غول های آهنین پس از 13 سال و مرتضی آژند با اثر شکرتر از نفت! کسب کردند.

در بخش گزارش نیز به ترتیب کوثر کریمی با اثر مثلث دودزا در کلان شهر میلیونی / عوامل اصلی آلودگی اهواز چیست؟ مقام اول، ملیحه گریزی نسب با اثر از دست نیشکرهای بلندقامت شکر نمی ریزد / نی ها در عطش آب می سوزند مقام دوم و شهرزاد امیری با اثر نواختن نغمه های زندگی در سرزمین نیستان / کام شیرینی زندگی در کرانه تالاب ها مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش یادداشت نیز به ترتیب سمیه غافلی با اثر شکوفایی اقتصاد روستاها با بالفعل ساختن گردشگری نیشکر ، مرتضی آژند با اثر شکرتر از نفت! و احسان سپهوند با اثر صنعت نیشکر و الزامات توسعه پایدار مقام های اول تا سوم را کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش خبرگزاری مهر خوزستان با چهار مقام در جشنواره شهد رسانه

درخشش خبرگزاری مهر خوزستان با چهار مقام در جشنواره شهد رسانه