مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 16:552021-11-17سياسي

امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی پیام تسلیت صادر کردند


امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی در پیامی درگذشت آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.

- ، متن پیام مشترک حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم و عابدین خرّم به این شرح است: إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثَلُمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ ضایعه درگذشت عالم جلیل القدر، روحانی پارسا و پرهیزکار و فقیه برجسته، مرحوم حضرت آیت الله حاج شیخ محسن مجتهد شبستری موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

آن شخصیت انقلابی و علمی که از بنیان گذاران جامعه روحانیت مبارز و از مجاهدان راه علم و فقاهت بود با تلاش های مجاهدانه در راه تبلیغ معارف اهل بیت (علیهم السلام) شاگردان بسیاری تربیت کرد.

نمایندگی مردم شریف تهران در دوره های اول، دوم، چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی، نمایندگی مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امامت جمعه شهر تبریز به مدت 22 سال و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام بخشی از تلاش های خستگی ناپذیر آن مجاهد نستوه و عالم وارسته در عرصه های مختلف خدمت به نظام اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی پیام تسلیت صادر کردند

امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی پیام تسلیت صادر کردند