مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 16:252021-11-17حوادث

دستگیری 13 سارق و خرده فروش مواد مخدر نظرآباد


فرمانده انتظامی نظرآباد از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی دراین شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح 13 سارق و خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

- ، فرج الله اسداللهی اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر و فروشندگان موادمخدر در سطح شهرستان نظرآباد به مرحله اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: در این طرح که با حضور کلیه واحدهای عملیاتی پلیس به مرحله اجرا درآمد تعداد 39 معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری و در بازرسی از آنها مقادیری مواد مخدر و آلات استعمال مواد کشف شد.

فرمانده انتظامی نظرآباد با بیان اینکه در این طرح 7 سارق دستگیر و کلیه معتادان متجاهر به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی سارقان ضمن اعتراف به 33 فقره سرقت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با اشاره به دستگیری 6 خرده فروش مواد مخدر و کشف مقدار 380 گرم انواع مواد مخدر از مخفیگاه آنها، بیان داشت: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 13 سارق و خرده فروش مواد مخدر نظرآباد

دستگیری 13 سارق و خرده فروش مواد مخدر نظرآباد