مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 16:052021-11-17سياسي

جذب سرمایه گذار برای ایجاد اشتغال آزاد و پایدار


 باید در بحث اشتغال آزاد و پایدار، از جذب سرمایه گذار بهره مند شویم و برای اینکه پاسخگوی جوانان فارغ التحصیل دانشگاهی باشیم از سرمایه گذار خصوصی بهره مند شویم.

- ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت گفت:  باید در بحث اشتغال آزاد و پایدار، از جذب سرمایه گذار بهره مند شویم و برای اینکه پاسخگوی جوانان فارغ التحصیل دانشگاهی باشیم از سرمایه گذار خصوصی بهره مند شویم.

    علی فتح اللهی امروز در جلسه ساماندهی امور جوانان که در فرمانداری برگزار رشد، با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج اظهار کرد: بسیج بزرگترین حرکت مردمی است که امیدواریم همواره حرکت و تفکر بسیجی را در عمل سرلوحه کار قرار دهیم.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اهمیت موضوع اقتصاد در بیانات مقام معظم رهبری، افزود: هر ساله در نامگذاری شعار سال به اقتصاد توجه ویژه ای می شود، زیرا اشتغال و اقتصاد در توسعه هر کشوری تاثیر مستقیمی دارد.

وی با بیان اینکه یکی از شاخصه های مهم هر کشور توسعه یافته نرخ رشد اقتصادی و کاهش آمار بیکاری و افزایش درآمد پایدار برای خانواده هاست، تصریح کرد: اشتغال شامل ایجاد درآمد پایدار و دائمی برای یک خانواده است، در طول سال ها به عناوین مختلف تسهیلات اشتغالزایی پرداخت می شود اما آنطور که باید شاهد اشتغالزایی پایدار نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب سرمایه گذار برای ایجاد اشتغال آزاد و پایدار

جذب سرمایه گذار برای ایجاد اشتغال آزاد و پایدار