مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 15:502021-11-17سياسي

خبرنگار سوت زن خوزستانی: وزارت نفت باید به افکارعمومی احترام گذارد


خبرنگار سوت زن خوزستانی که موضوع شکایت وزارت نفت از او جنجال برانگیز شد، می گوید: وزارت نفت باید در زمینه فسادستیزی و اجرای مسوولیت های اجتماعی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، طی روزهای گذشته افشای اسناد محرمانه وزارت نفت توسط خبرنگار افشاگر خبرگزاری فارس و شکایت این وزارت از خبرنگار  در شبکه های اجتماعی جنجال برانگیز شد.

عاطفه اسماعیلی منش دارای مدرک کارشناسی ارشد جامعه شناسی و دانشجوی دکتری جامعه شناسی گرایش سیاسی است و فعالیت رسانه ای خود را از سال 89 با روزنامه همشهری آغاز کرد و  سپس از سال 95  تا امروز در خبرگزاری فارس مشغول به فعالیت است.

 آنچه در ادامه می خوانید گفت وگوی خبرگزاری فارس با عاطفه اسماعیلی منش خبرنگار خبرگزاری فارس در استان خوزستان است.

  فارس: ماجرای افشاگری حقوق نجومی نفتی ها از کجا شروع شد؟ با توجه به کاری خبری که انجام میدهم روزانه کانال های خبری استانی و کشوری را در تلگرام چک می کنم  از انجایی که عضو چند کانال خبری کشوری هستم خیلی اتفاقی متوجه به اشتراک گذاشتن اسناد محرمانه استخدام پیام کهتری به عنوان مسوول دفتر وزیر نفت شدم.

 فارس: چطور شد که تصمیم به انتشار نامه استخدام گرفتید؟ رسالت خبرنگار را مبارزه با رانت و فساد می دانم و با همکارانم در خبرگزاری فارس خوزستان به دنبال ارائه یک الگوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگار سوت زن خوزستانی: وزارت نفت باید به افکارعمومی احترام گذارد

خبرنگار سوت زن خوزستانی: وزارت نفت باید به افکارعمومی احترام گذارد