مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 15:502021-11-17اجتماعي

مدیران البرز تدابیر ویژه ایام یخبندان اتخاذ کنند


مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به یخبندان سطحی به ویژه در ارتفاعات استان گفت: مدیران استانی و فرمانداران تدابیر ویژه ایام یخبندان اتخاذ کنند.

- محمدرضا فلاح نژاد در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به یخبندان سطحی به ویژه در ارتفاعات البرز، اظهار کرد: براساس اطلاعیه هواشناسی فرمانداران، مدیران استانی و شهرستانی و شهرداران تدابیر لازم را در خصوص یخبندان، تامین سوخت، جلوگیری از یخ زدگی لوله های آب و … اتخاذ کنند.

وی ادامه داد: با توجه به تداوم دماهای کمینه زیر 5 درجه سانتیگراد با ماندگاری بیش از 12 ساعت در روز تا اوایل هفته آینده هرگونه عملیات بتن ریزی به ویژه در مناطق شمالی استان مطابق با مقررات ملی و آیین نامه استاندارد های اجرایی طرح های عمرانی با خسارات همراه خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز بیان کرد: بنابراین جهت جلوگیری از تخریب و خسارات جانبی حاصل از یخ زدگی، پیمانکاران و مشاغل مرتبط با تاسیس بنا و ساختمان تمهیدات لازم مطابق با آیین نامه بتن انجام پذیرد.

وی با اشاره به یخبندان سطح زمین که از صبح امروز تا صبح شنبه 29 آبان ماه تداوم دارد، تصریح کرد: براین اساس یخ زدگی و تخریب بتن، افزایش مصرف نهاده های انرژی، لغزندگی سطح جاده های کوهستانی رخ خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران البرز تدابیر ویژه ایام یخبندان اتخاذ کنند

مدیران البرز تدابیر ویژه ایام یخبندان اتخاذ کنند