مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 15:402021-11-17پزشكي

مشاهده مواردی از سرخک در دزفول


متاسفانه در روزهای گذشته مواردی از افراد مبتلا به سرخک شناسایی شده است که بلافاصله اقدامات لازم توسط تیم واکنش سریع مرکز بهداشت دزفول انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دزفول، محمدعلی شفیعی نیا رییس مرکز بهداشت دزفول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه طی روزهای گذشته مواردی از ابتلا به سرخک در دزفول مشاهده شده است و طبق دستورالعمل طغیان بیماری سرخک، بایستی تا شعاع هزار متری ساکنین منطقه از نظر وجود علائم بیماری سرخک بررسی و در صورت وجود طبق پروتکل های وزارت بهداشت اقدامات لازم انجام شود.

وی ادامه داد: از امروز و روزهای آتی تیم های بهداشتی علاوه بر بیماریابی از افراد ساکن در مناطق محل سکونت افراد مبتلا، کودکان 9 ماه تا 12 ساله نیز با واکسن MMR (سرخک، سرخجه و اوریون) واکسینه خواهند شد.

رییس مرکز بهداشت دزفول  گفت: از شهروندان خواسته می شود،کودکان زیر دو سال خود را طبق برنامه واکسیناسیون کشوری، در مقابله با بیماری های قابل پیشگیری با واکسن به ویژه سرخک ایمن نمایند.

شفیعی نیا تصریح کرد: افرادی که علائمی شبیه سرماخوردگی، بثورات(دانه های) پوستی دارند، در اسرع وقت به پایگاه سلامت محل سکونت خود مراجعه نموده و یا مراتب را با شماره تلفن 42230080 به پرسنل بهداشتی گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاهده مواردی از سرخک در دزفول

مشاهده مواردی از سرخک در دزفول