مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 15:152021-11-17سياسي

کمیته راهبردی توسعه اشتغال در مازندران راه اندازی شود


سرپرست تعاون مازندران خواستار راه اندازی کمیته راهبردی توسعه اشتغال در استان شد و گفت: زیست بوم اشتغال استان باید پیگیری شود.

- ، علی باقری عصر چهارشنبه در شورای هماهنگی تعاون استان با اشاره به اینکه تا کنون 117 جلسه شورای هماهنگی در استان برگزار شده است، بر ضرورت تعامل بیش از پیش بین دستگاهی با هدف ارائه خدمت مطلوب به مردم تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه همه باید تلاش کنیم تا مشکلات مردم رفع شود، تصریح کرد: مشکلات جامعه هدف را همیشه باید در نظر بگیریم و تا رضایتمندی حاصل شود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران مجموعه وزارت تعاون را یک نهاد مردمی دانست و افزود: برای ایجاد اشتغال با اجرای طرح زیست بوم اشتغال در کشور و استان باید تلاش و هم افزایی ویژه ای داشته باشیم.

باقری خواستار راه اندازی کمیته راهبردی توسعه اشتغال در مازندران شد و گفت: برای طرح دولت در زمینه اشتغال را باید پیگیری ویژه ای داشته باشیم.

وی رمز موفقیت را تعامل و همدلی دانست و بیان کرد: برای حل مشکلات مردم نباید کوتاهی کنیم.

مدیر صندوق کارآفرینی امید مازندران نیز در این جلسه گفت: بیش از 3 هزار اشتغال در روستاها با اجرای طرح های هر روستا یک محصول، روستای بدون بیکار و تسهیلات اشتغال روستایی ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته راهبردی توسعه اشتغال در مازندران راه اندازی شود

کمیته راهبردی توسعه اشتغال در مازندران راه اندازی شود