مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 13:502021-11-17سياسي

جشنواره تولید محتوای فضای مجازی امید در خراسان شمالی برگزار می شود


مسئول سازمان فضای مجازی سراج خراسان شمالی از برگزاری جشنواره تولید محتوای فضای مجازی امید در خراسان شمالی از فردا خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مسئول سازمان فضای مجازی سراج خراسان شمالی از برگزاری جشنواره تولید محتوای فضای مجازی امید در خراسان شمالی از فردا خبر داد.

اسماعیل کفاشی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این برنامه به صورت سالانه در خراسان شمالی برگزار می شود که محوریت آن، آموزش تخصصی رسانه و فضای مجازی، تولید محتوا و ایده های نو است.

وی ادامه داد: این جشنواره در چهار محور آموزش تخصصی به صورت وبیناری در حوزه سواد رسانه و فضای مجازی، آموزش تخصصی فضای مجازی به صورت کارگاهی و ورکشاپ، همایش های تخصصی فضای مجازی خانواده و رسانه با حضور اساتید برتر کشوری و همچنین رویدادهای تخصصی تولید محتوا برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره شامل سه رویداد است که نخستین آن ها ویژه فرهنگیان و معلمان، دومین رویداد ویژه دانش آموزان و سومین نیز مربوط به دانشجویان است که هر کدام در سه روز برگزار می شود.

رییس جشنواره تولید محتوای فضای مجازی امید در خصوص نحوه برگزاری این جشنواره و رویدادهای آن گفت: هنگام برگزاری هر کدام از این رویدادها، ایده های شرکت کنندگان توسط تیم های حاضر ارائه می شود و پس از بررسی و پخته شدن آن ها، آموزش های لازم بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تولید محتوای فضای مجازی امید در خراسان شمالی برگزار می شود

جشنواره تولید محتوای فضای مجازی امید در خراسان شمالی برگزار می شود