مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 13:352021-11-17ورزشي

افتتاح 30 نیروگاه خورشیدی به مناسبت هفته بسیج در کاشان


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان از برگزاری بیش از 360 برنامه در کاشان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج خبر داد و گفت: 30 نیروگاه خورشیدی در طول این هفته در کاشان افتتاح می شود.

- ، سرهنگ کریم اکبری بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج در هفته اول آذرماه اظهار داشت: برنامه های بزرگداشت این هفته در کاشان با محوریت شهید محمد بدیعی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه پیکر شهید محمد بدیعی بعد از 33 سال شناسایی شد و مزار آن شهید هم اکنون در یکی از مناطق کمتر توسعه یافته کرمان قرار دارد، ابراز داشت: مقرر شده است با استفاده از ظرفیت های قرارگاه های جهادی و خدمات اجتماعی کاشان محرومیت زدایی از منطقه جازموریان که محل دفن این شهید است، انجام شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان از برگزاری بیش از 360 برنامه به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در کاشان خبر داد و تصریح کرد: این برنامه های در حوزه هاس مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، دینی و غیره انجام می شود.

وی با اشاره به افتتاح 30 نیروگاه خورشیدی گفت: با افتتاح این تعداد، نیروگاه های خورشیدی شهرستان به 65 مورد افزایش پیدا می کند که این موضوع می تواند در کاهش مصرف برق شبکه توزیع مهم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 30 نیروگاه خورشیدی به مناسبت هفته بسیج در کاشان

افتتاح 30 نیروگاه خورشیدی به مناسبت هفته بسیج در کاشان