مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 13:252021-11-17سياسي

تولید سالانه 70 هزار مقاله علمی در کشور/ معاونت فناوری احیاء می شود


مشاور وزیر علوم از تولید سالانه 70 هزار مقاله علمی در کشور خبر داد.

- تولید سالانه 70 هزار مقاله علمی در کشور/ "معاونت فناوری" احیاء می شود ایسنا/کرمانشاه مشاور وزیر علوم از تولید سالانه 70 هزار مقاله علمی در کشور خبر داد.

علی شمسی پور در مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه رازی کرمانشاه که امروز(26 آبان) با حضور مسئولین استانی برگزار شد، بااشاره به تحولات بوجود آمده در نظام آموزش عالی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهارکرد: طی این مدت در بحث کمی مانند تعداد دانشجویان، دانشگاه ها و نیز در بحث کیفی مانند تولید علم شاهد تحولات بزرگی بوده ایم.

وی ادامه داد: روزگاری تعداد کل مقالات و مستندات علمی تولید شده در دانشگاه های کشور فقط چند ده مقاله بود، اما امروزه این تعداد به 70 هزار رسیده که حدود 20 هزار از مقالات دانشگاه های ترکیه که رقیب جدی و شانه به شانه ماست، بیشتر است.

مشاور وزیر علوم تصریح کرد: این شرایط به برکت خون شهدا و تلاش های مجاهدانه دانشگاهیان کشور حاصل شده که به قله علم رسیده ایم.

وی با تاکید بر لزوم گسترش ارتباط بین دانشگاه و جامعه، اظهار کرد: این قله علم از برف و ذخیره های آب پوشیده است و باید رودخانه هایی از آن را در جامعه جاری کنیم و این از وظایف دانشگاه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه 70 هزار مقاله علمی در کشور/ معاونت فناوری احیاء می شود

تولید سالانه 70 هزار مقاله علمی در کشور/ معاونت فناوری احیاء می شود