مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 12:552021-11-17سياسي

انتصاب دبیران علمی کتاب سال و جایزه جهانی کتاب سال


دبیران علمی سی ونهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و بیست ونهمین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) در احکام جداگانه ای حجت الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا را به عنوان دبیر علمی سی ونهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و احمدعلی حیدری را به عنوان دبیر علمی بیست ونهمین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

در حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا آمده است: نظر به مراتب ذی قیمت پژوهشی و علمی و تجربه گران سنگ جناب عالی در حوزه فرهنگ و کتاب، به موجب این حکم به عنوان دبیرعلمی سی ونهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره مندی از هم اندیشی و همکاری استادان، اندیشمندان و صاحب نظران و با همت، درایت و پشتکار در گسترش دانایی و اعتلای علم و فرهنگ در ایران اسلامی موفق و موید باشید.

همچنین در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به احمدعلی حیدری آمده است: نظر به مراتب علمی و تخصصی و تجربه ارزشمند جناب عالی در حوزه های پژوهشی و فرهنگی، به موجب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب دبیران علمی کتاب سال و جایزه جهانی کتاب سال

انتصاب دبیران علمی کتاب سال و جایزه جهانی کتاب سال