مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 12:252021-11-17سياسي

برنامه های رییس جمهور در دهمین سفر استانی اعلام شد


محسن افشارچی، استاندار زنجان در تشریح برنامه های سفر رییس جمهور به استان با اشاره به اینکه بخشی از برنامه های رییس جمهور بازدید میدانی از برخی توانمندی ها و مراکز اقتصادی استان خواهد بود، اظهار داشت: رییس جمهور همچنین دیدار های مردمی خواهند داشت و با اقشار مختلف مردم دیدار خواهند کرد، همین طور دیدار با نخبگان و خانواده های شهدا نیز از جمله برنامه ها است.

استاندار زنجان افزود: رییس جمهور در ادامه در جلسه شورای اداری استان حضور خواهند داشت و در نهایت با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان نشست خبری برگزار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برخی از وزرای دولت از جمله وزرای صمت، راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی نیز همراه رییس جمهور به استان سفر خواهند کرد، افزود: همین طور تعدادی از معاونان رییس جمهور نیز در شهرستان های استان مستقر خواهند شد تا به شکل دقیق توانمندی ها و مشکلات شهرستان ها را احصا کنند.

افشارچی تاکید کرد: از برنامه های اصلی رییس جمهور آشنایی با دغدغه های مردم است که برخی ها با دیدار های رو در رو میسر خواهد شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه سامانه جامع 111 نیز برای بیان دغدغه ها و ثبت مسائل و مشکلات فعال خواهد بود، گفت: اطلاعات در سیستم ثبت شده و در اسرع وقت به تمام درخواست ها و دغدغه ها رسیدگی خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های رییس جمهور در دهمین سفر استانی اعلام شد

برنامه های رییس جمهور در دهمین سفر استانی اعلام شد