مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 12:252021-11-17سياسي

همکاری علمی ایران و فیلیپین در نانو تکنولوژی کشاورزی


در راستای آغاز همکاری علمی ایران و فیلیپین در حوزه نانوتکنولوژی کشاورزی، سمپوزیوم بین المللی فناوری نانو در کشاورزی با حضور دو کشور برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی، سمپوزیوم بین المللی مجازی ایران و فیلیپین در زمینه نقش فناوری نانو در کشاورزی، 27 و 28 آبان ماه جاری برگزار می شود.

این سمپوزیوم ساعت 8:30 صبح پنج شنبه 27 آبان ماه با سخنرانی دکتر مجتبی خیام نکویی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر سعید سرکار دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، دکتر صابر گلکاری رییس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی، دکتر منظور حسین سومرو، رییس بنیاد علم کشورهای اکو و جمعی از مسئولان علمی کشور فیلیپین از جمله دکتر رینالدو وی ابورا رییس شورای تحقیق و توسعه کشاورزی، آبزی پروری و منابع طبیعی فیلیپین و دکتر فرمانتو تی دلاپنا وزیر علوم و فناوری فیلیپین و معاون وی برگزار می شود.

سمپوزیوم بین المللی مجازی ایران و فیلیپین در زمینه فناوری نانو در کشاورزی با همکاری مشترک پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی و شورای تحقیق و توسعه کشاورزی، آبزیان و منابع طبیعی فیلیپین (DOST-PCAARRD) با هدف آغاز همکاری های علمی مشترک بین ایران و فیلیپین در زمینه فناوری نانو در کشاورزی و ترسیم افق های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری علمی ایران و فیلیپین در نانو تکنولوژی کشاورزی

همکاری علمی ایران و فیلیپین در نانو تکنولوژی کشاورزی