مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 12:252021-11-17سياسي

آزادی 5 هزار زندانی در فارس/فراهم شدن زمینه سازش 50 پرونده قصاص


دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس اعلام کرد که از ابتدای امسال تاکنون زمینه آزادی 5 هزار نفر از زندانیان در استان فراهم شده است.

- ایسنا/فارس دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس اعلام کرد که از ابتدای امسال تاکنون زمینه آزادی 5 هزار نفر از زندانیان در استان فراهم شده است.

سید مصطفی بحرینی چهارشنبه 26 آبان در مراسم آزادسازی 83 زندانی جرائم غیرعمد در شیراز با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون زمینه آزادی 5 هزار نفر از زندانیان فراهم شده است، گفت: از بین این افراد تعداد 2 هزار و 129 نفر محکومان مالی و جرائم غیرعمد بودند که به روش های مختلف بدهی تامین و آزاد شدند.

او افزود: این امر با روش ها و شرایط مختلف از جمله آزادی مشروط، پابند الکترونیک، مرخصی پایان حبس و دیگر موارد به هر ترتیب بود تلاش شد تا زندانیان به خانه برگردند.

دادستان شیراز ادامه داد: از بین این افراد تعداد 2 هزار و 129 نفر محکومان مالی و جرائم غیرعمد را در بر می گرفت که با کمک خیرین و ستاد دیه و دیگر همکاران قضایی بستر آزادی این تعداد نیز فراهم شد که آزادی 188 نفر از ناحیه خیرین و نیکوکاران با پرداخت 11 میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است.

بحرینی با بیان اینکه 50 نفر نیز در سطح استان در زمینه قصاص نفس به سازش رسید، افزود: در زمینه توجه به خانواده زندانیان نیز اقدامات حمایتی انجام شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 5 هزار زندانی در فارس/فراهم شدن زمینه سازش 50 پرونده قصاص

آزادی 5 هزار زندانی در فارس/فراهم شدن زمینه سازش 50 پرونده قصاص