مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 11:552021-11-17سياسي

اعلام برنامه های رییس جمهور در دهمین سفر استانی


استاندار زنجان با اشاره به سفر رییس جمهور به زنجان، گفت: تعدادی از وزرا و معاونان رییس جمهور در این سفر همراه آیت الله رییسی بوده و مشکلات و موانع مناطق با حضور آنها بررسی خواهد شد.

- محسن افشارچی، استاندار زنجان در تشریح برنامه های سفر رییس جمهور به استان با اشاره به اینکه بخشی از برنامه های رییس جمهور بازدید میدانی از برخی توانمندی ها و مراکز اقتصادی استان خواهد بود، اظهار داشت: رییس جمهور همچنین دیدار های مردمی خواهند داشت و با اقشار مختلف مردم دیدار خواهند کرد، همین طور دیدار با نخبگان و خانواده های شهدا نیز از جمله برنامه ها است.

استاندار زنجان افزود: رییس جمهور در ادامه در جلسه شورای اداری استان حضور خواهند داشت و در نهایت با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان نشست خبری برگزار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برخی از وزرای دولت از جمله وزرای صمت، راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد کشاورزی نیز همراه رییس جمهور به استان سفر خواهند کرد، افزود: همین طور تعدادی از معاونان رییس جمهور نیز در شهرستان های استان مستقر خواهند شد تا به شکل دقیق توانمندی ها و مشکلات شهرستان ها را احصا کنند.

افشارچی تاکید کرد: از برنامه های اصلی رییس جمهور آشنایی با دغدغه های مردم است که برخی ها با دیدار های رو در رو میسر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های رییس جمهور در دهمین سفر استانی

اعلام برنامه های رییس جمهور در دهمین سفر استانی