مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 11:302021-11-17سياسي

حکم تبعید 6 متهم سابقه دار نهاوند به استان های مرزی صادر شد


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند گفت: حکم تبعید 6 متهم سابقه دار نهاوند به استان های مرزی تایید وصادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا عباس آزادبخت روز چهارشنبه 26 آبان در تشریح این خبر، اظهار کرد: با توجه به دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر برخورد شدید و قاطع با جرایم خشونت بار و اراذل و اوباش توسط کسانی که امنیت مردم را به خطر می اندازند و موجب سلب آسایش عمومی و رعب وحشت مردم می شوند، حکم تبعید 6 متهم سابقه دار و شرور نهاوند به استان های مرزی برای گذراندن دوران محکومیت صادر شد.

وی افزود: حکم تبعید پنج متهم سابقه دار که بارها مبادرت به سرقت می کردند و حکم تبعید یک مجرم که بارها با چاقو کشی باعث وحشت مردم و سلب آسایش عمومی شده بود به استان های مرزی صادر شده است.

آزادبخت با بیان اینکه دستگاه عدل قضایی در اجرای عدالت و برخورد با مجرمان، قاطع است، به افرادی که تحت هر عنوانی اقدام به حمل سلاح های جنگی و سرد کرده و با درگیری و نزاع دسته جمعی در مکان های عمومی باعث ترس و وحشت شهروندان، سلب آسایش عمومی و برهم زدن نظم می شوند، هشدار داد و از آنان خواست خط قرمزهای قضایی را رعایت کنند.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند، بیان کرد: دستگاه قضایی در سطح شهرستان در رابطه امنیت و آسایش عمومی با کسی شوخی و مماشت ندارد و در صورت شناسایی و دستگیری فرد خاطی که ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم تبعید 6 متهم سابقه دار نهاوند به استان های مرزی صادر شد

حکم تبعید 6 متهم سابقه دار نهاوند به استان های مرزی صادر شد