مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-17سياسي

لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی در استان کرمان


رییس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: روند رسیدگی به برخی پرونده های مربوط به مفاسد اقتصادی در استان کرمان باید سرعت یابد و تعیین تکلیف قضایی این پرونده ها انجام شود.

- یدالله موحد امروز 26 آبان ماه در نشست با جمعی از قضات دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان اظهار کرد: روند رسیدگی به برخی پرونده های مربوط به مفاسد اقتصادی در استان کرمان باید سرعت یابد و تعیین تکلیف قضایی این پرونده ها انجام شود.

وی با تاکید بر لزوم همت جمعی در مبارزه با فساد، گفت: در برخورد با فساد باید به نحوی اقدام شود که از ایجاد اختلال در روند توسعه کشور و توسعه اقتصادی جلوگیری به عمل آید.

موحد حمایت از تحقق اقتصاد مقاومتی را از اولویت های دستگاه قضایی برشمرد و ادامه داد: اقدامات دستگاه قضایی در مبارزه با فساد به نحوی دنبال می شود که خدشه ای در روند تولید این واحدها ایجاد نشود و نمونه این اقدام در برخورد انجام شده با یکی از شرکت های خودروسازی در استان به خوبی قابل مشاهده است.

موحد در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: پیگیری درخواست های کارکنان اداری و قضایی در راستای ارتقاء وضعیت معیشتی آنها را وظیفه خود دانسته و در حد توان در این زمینه اقدام خواهیم کرد البته در این میان باید توجه داشت که وضعیت اقتصادی و معیشتی موجود جامعه بر تمامی اقشار اجتماعی تاث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی در استان کرمان

لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی در استان کرمان