مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 11:102021-11-17سياسي

عکس 600 نویسنده و تصویر کتاب هایشان روی بیلبوردهای تهران +تصاویر


معاون هنری حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی از معرفی 600 نویسنده و کتاب هایشان در سطح شهر تهران در قالب بیلبورد گفت و خاطرنشان کرد: این طرح طی یک پیشنهاد به سازمان زیباسازی شهر تهران رقم خورد و تا پایان هفته کتاب ادامه دارد.

- رخ داد و انتصاب آقای رضا صیادی به عنوان رییس جدید سازمان زیباسازی شهر تهران، ما از جانب حوزه هنری با این سازمان تفاهم نامه ای داشتیم تا رویکرد فرهنگی به فضای عمومی شهر تهران وارد شود.

* تغییر چهره شهر در هفته کتاب/ نویسنده و کتاب ها بر فراز تهران معاون هنری حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه ضمن بیان اینکه پیشتر شهرداری تهران اغلب پیام های مناسبتی در قالب تبریک و تسلیت را در سطح شهر و بیلبوردها مدنظر قرار می داد، گفت: تا پیش از انتصابات جدید و تغییرات، رویکرد سازمان زیباسازی اغلب پیام های مناسبتی و درج آنها در بیلبوردها بود، اما پس از تغییرات پیشنهاد برای معرفی هنرمندان، نویسندگان و افراد برتر حوزه اندیشه ارائه شد.

وی تصریح کرد: با اینکه دوستان، تازه وارد شهرداری شده بودند، اما از این پیشنهاد استقبال کردند و قرار شد در مرتبه نخست ابتدا اسامی کتاب ها و نویسنده های معروف و سپس نویسنده هایی که ما با آنها خاطره داریم، ابتدا گردآوری، احصا و در اختیار آنها قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکس 600 نویسنده و تصویر کتاب هایشان روی بیلبوردهای تهران +تصاویر

عکس 600 نویسنده و تصویر کتاب هایشان روی بیلبوردهای تهران +تصاویر