مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آبان 1400 ساعت 11:002021-11-17اقتصادي

ایجاد ارتباط با استانهای عمقی ترکیه برنامه ریزی شود


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به هم مرز بودن استان با سه کشور ادامه داد: هم مرز بودن با سه کشور و تجارت بین الملل یکی از مهمترین ظرفیت های نسبی و پیشرانهای توسعه استان به شمار می رود و ما در استان در حال برنامه ریزی برای استفاده بیشتر از این ظرفیت و .

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به هم مرز بودن استان با سه کشور ادامه داد: هم مرز بودن با سه کشور و تجارت بین الملل یکی از مهمترین ظرفیت های نسبی و پیشرانهای توسعه استان به شمار می رود و ما در استان در حال برنامه ریزی برای استفاده بیشتر از این ظرفیت و ایجاد هاب های اقتصادی هستیم.

محمدصادق معتمدیان امروز 26 آبان در دیدار با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در ارزروم ترکیه با اشاره به ظرفیت های استان در حوزه های مختلف، گفت: تا کنون از ظرفیت های استان و منطقه برای پیشرفت و محرومت زدایی آذربایجان غربی استفاده نشده است .

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به هم مرز بودن استان با سه کشور ادامه داد: هم مرز بودن با سه کشور و تجارت بین الملل یکی از مهمترین ظرفیت های نسبی و پیشرانهای توسعه استان به شمار می رود و ما در استان در حال برنامه ریزی برای استفاده بیشتر از این ظرفیت و ایجاد هاب های اقتصادی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد ارتباط با استانهای عمقی ترکیه برنامه ریزی شود

ایجاد ارتباط با استانهای عمقی ترکیه برنامه ریزی شود